KSIĘGI EWIDENCJE DOKUMENTACJA

  • wdrożenie i nadzór w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • wdrożenie i nadzór w zakresie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  • wdrożenie i nadzór w zakresie prowadzenia ewidencji dla ryczałtów
  • wdrożenie i nadzór w zakresie sporządzania ewidencji VAT
  • wdrożenie i nadzór w zakresie sporządzania dokumentacji środków trwałych i wyposażenia
  • wdrożenie i nadzór w zakresie przygotowania dokumentacji rachunkowej firmy ( ZPK, zarządzenia, polityka rachunkowości)
  • wdrożenie i nadzór w zakresie przygotowania i obsługi zmiany formy księgowości z podatkowej księgi przychodów i rozchodów na księgi rachunkowe i odwrotnie
  • wdrożenie i nadzór w zakresie przygotowania instrukcji obiegu i kontroli dokumentów
  • wdrożenie i nadzór w zakresie przygotowania sprawozdań finansowych dla odbiorców wewnętrzynych i zewnętrznych
  • wdrożenie i nadzór w zakresie sporządzania ewidencji pracowniczych
  • wdrożenie i nadzór w zakresie sporządzania wszystkich innych ewidecji, zestawień i sprawozdań wg potrzeb klient
Copyright by Glob-Tech Sp. z.o.o 2013